Forsaken
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

 

 Rasės

Go down 
AutoriusPranešimas
Admin
How Can I Help You?
Admin


Posts : 862
Likes : 2

Rasės Empty
RašytiTemos pavadinimas: Rasės   Rasės Empty2019-01-18, 12:44


Nimfos
water, grass & sun
IŠSKIRIAMIEJI BRUOŽAI:
Nimfos palyginus su žmonėmis yra itin gražios būtybės, tačiau pagrindinis išskiriamasis jų bruožas yra kvapas. Nimfa kvepia pačiu patraukliausiu asmeniui kvapu, nes į aplinką išskleidžia nemažą kiekį feromonų. Nimfos itin traukia akį, todėl jų neįmanoma nepastebėti.

MITYBA:
Po pirmojo šabo nimfos pradeda itin greitai senti, kad sustabdyti senėjimo procesą jos yra priverstos maitintis žmonių feromonais, kurie yra jų seilėse, išskyrose ir sėkloje. Todėl nimfos yra apsigimusios vilioklės, linkusios flirtuoti su savo aukomis, kad jas pakerėti ir turėti galimybę pasimaitinti. Nimfos gali maitintis bet kurios antgamtinės būtybės feromonais išskyrus nimfų, nes tik tuomet įvyksta naudos neduodantys mainai. Maitinantis jos yra priverstos kuo labiau skatinti lytinį susijaudinimą aukai.

GALIOS:
Per pirmąjį šabą nimfa tampa vandens stichijos globėja. Tik po pirmo nimfos palikuonio nimfa įgauna galią manipuliuoti ne tik vandeniu, bet apskritai visais skysčiais. Su kiekvienu palikuoniu nimfa tampa vis stipresnė. Praradusios nekaltybę netenka visų savo galių ir virsta paprastais žmonėmis. Nimfų kraujas buvusioms nimfoms sugrąžina ryšį su gamtos jėgom. Nimfos yra gamtos vaikai, jos ten jaučiasi geriausiai ir stipriausiai. Todėl nimfos yra linkusios gyventi toliau nuo miestų.

BRANDA:
Nimfos iki 14 metų bręsta kaip normalūs žmonės, tokio amžiaus joms būna leidžiama sudalyvauti pirmajame šabe, kurio apeigų metu virsta pilnavertėmis subrendusiomis nimfomis.

MIRTINGUMAS:
Visiškai nemirtingos, nužudyti nimfą galima tik atėmus nekaltybę ir tuomet nužudžius kaip paprastą žmogų. Nimfos sparčiai gyja, todėl jų sužaloti praktiškai neįmanoma. Žaizdų gijimo trukmė priklauso nuo to, prieš kiek laiko nimfa maitinosi. Nimfų kraujas kitų būtybių negydo.

DAUGINIMASIS:
Nimfos gali daugintis tik su savo rasės atstovais ir tik per šabą. Nuo kitų būtybių gali pastoti, tačiau akimirksniu virsta žmonėmis ir kūdikis gimsta taip pat žmogumi. Tokiu atveju, jeigu nimfa pasimylėjo nėštumo metu su kita būtybe, kūdikis vis tiek gimsta nimfa, o pati nimfa tik pagimdžiusi virsta žmogumi.

POVEIKIS KITOMS BŪTYBĖMS:
Vampyrams nimfų kraujas veikia kaip stiprus afrodiziakas ar narkotikas. Joks vampyras negali atsispirti nimfai, nes skleisdamos feromonus į aplinką jos sužadina vampyrų alkį. Kuomet iš nimfos yra geriamas kraujas būtent vampyro, jos patiria ekstazę, kaip ir bet kuris kitas sutvėrimas. Buvusioms nimfoms nimfų kraujas suteikia gamtos galių, todėl jos gali užsiimti baltąja magija. Tik buvusios nimfos gerdamos nimfų kraują gali sustabdyti senėjimo procesą. Kitoms būtybėms nimfos didelio poveikio nesudaro, išskyrus maitinimosi metu.

ĮSTATYMAI:
Dėl praeityje patirtų skaudžių įvykių su vampyrais, kurie privedė nimfas prie rasės išnykimo grėsmės, įsigaliojo tarp nimfų nerašyta taisyklė nakties metu niekur neiti iš namų. Be to, kad nimfos turi laikytis griežto celibato, tarp nimfų bendruomenės nėra priimtini įsipareigojimai su kitų rasių atstovais dėl kylančios grėsmės permiegoti ir taip pavirsti mirtinguoju.



Raganos
spirit, energy & nature

IŠSKIRIAMIEJI BRUOŽAI:
Raganos - tai buvusios nimfos, kurios savo noru ar išprievartautos turėjo lytinių santykių ne per šabą. Itin dailūs žmonės, sensta, bet greičiau. Dažnai galima pastebėti turint kokių nors kristalų su savimi, tatuiruočių su runomis ar kitais pagoniškais ženklais. Nuo jų sklinda ramybė, tačiau supykdžius raganą visas priešo gyvenimas gali apsiversti aukštyn kojom.

MITYBA:
Raganos kūnas toks pat kaip žmogaus, jos vis dar turi nimfos grožį tačiau nebespinduliuoja feromonais. Raganos sensta greičiau nei žmonės. Jos maitinasi žmonių maistu, tačiau dažna ragana renkasi augalinę mitybą del tikėjimo. Norint sustabdyti sėnėjimą, bei įgauti daugiau galių - per kiekvieną pilnatį jos ir jie turi išgerti demono arba nimfos kraujo kuris buvo duotas laisva valia.

GALIOS:
Raganos negarbina šėtono, ši rasė gerbia ir dėkoja visoms deivėms bei dievams, jiems aukoja. Kiekvienos raganos namuose mažas altorius su įvairiausiais kristalais, žolelėmis, kortomis, pentagramomis, žvakėmis ir panašiai, tai jų būdas priminti deivėms ir dievams jog juos garbina ir nepamiršta padėkoti už suteiktas galias. Pradžioje raganos nieko nemoka, todėl turi mokytis istorijos bei pradmenų, dažniausiai viskas prasideda nuo menkų ritualų ar eliksyrų. Kuo senesnė ragana, tuo ji stipresnė. Viena ragana sugeba kurti amuletus vampyrams, jai nusprendus nustoti praktikuoti magiją, titulas perduodamas kitai raganai.
 
MIRTINGUMAS:
Raganos sensta greičiau nei žmonės, vienintelis būdas sustabdyti šį procesą, per pilnatį išgerti vampyro arba nimfos kraujo. Jeigu ragana nustoja praktikuoti magiją, negarbina dievų bei deivių, jiems neaukoja, nerengia apeigų ar ritualų, iš jų atimamos galios ir jos ima sparčiai senti. Raganą nužudyti lengva, kaip ir žmogų.

DAUGINIMASIS:
Raganos gali susilaukti vaikų, bet jų vaikai bus tik paprasti žmonės be jokio nimfos ar raganos geno.

SANTYKIAI SU KITOMIS BŪTYBĖMIS:
Demonai ir raganos: Demonų kraujas raganoms suteikia tamsiosios magijos galių, jos sugeba kalbėti su mirusiais, atverti vartus, uždėti stiprius prakeiksmus ir pan. Abiejų noras sukelti chaosą. Raganos bendradarbiaujančios su demonais jaučia nuoskaudą, jog prarado nimfos gyvenimą ir stengiasi pastarosioms pakenkti.
Vampyrai ir raganos: Iš prigimties šios dvi rasės nesutaria mat raganos gali tapti eiliniu maistu vampyrams, tačiau į konfliktus dažnai nesivelia. Iš tiesų, vis dažniau vampyrai kreipiasi pagalbos į raganas, jie nori pagyti nuo priklausomybės nimfų kraujui, o raganos pasitelkusios hipnozę sugeba šiems padėti už sutartą kainą ar paslaugą.
Nimfos ir raganos:  Nimfų kraujas raganoms suteikia gerosios magijos galių, sugeba išgydyti nevaisingumą, panaikinti prakeiksmą, palengvinti ligą. Kiekviena ragana jaučia nostalgiją nimfos gyvenimui, kai kurios susidėjo su demonais ir kenkia nimfoms, o kitos susitaikė ir joms padeda. Raganos joms padeda per Šabas susilaukti vaikų, rengiant apeigas ir taip plečiant nimfų rasę. Abi pusės linkusios padėti ir gyventi taikiai.
Mutantai ir raganos: Individualiai, priklauso nuo pačio mutanto ir raganos. Vis dėlto šios dvi rasės nėra linkusios bičiuliautis, mat raganos nepasitiki tokiais moksliniais genetikos pakitimais, jų akyse tai nenatūralu ir nenormalu.
Žmonės ir raganos: Žmonės, kurie žino apie mistines būtybes, žino ir apie raganas. Žmonės, kurie nežino apie raganas jas laiko tiesiog šiek tiek keistais žmonėmis. Jie sugyvena taikiai, bet viskas taip pat priklauso nuo individų charakterių. 




Demonai
chaos, insanity & destruction

IŠSKIRIAMIEJI BRUOŽAI: Demonai fiziškai niekuo nesiskiria nuo kitų žmonių. Iš išorės tik gali pasirodyti perdėtai savimi pasitikintys, savimeile ir egoizmu spinduliuojantys padarai. Fanatikai kūnus dažnai išsitatuiruoja skirtingais rašmenimis ar simboliais. Dauguma aukštesniojo rango demonų tą laiko padugnišku dalyku. Naujai Žemėje pasirodę demonai dažnai apie jų egzistenciją nežinantiems žmonėms gali pasirodyti tarsi narkomanai ar paprasti keistuoliai - jie užtrunka gan ilgai, kol apsipranta su nauju savo indu ir prigimtimi - alkis, šaltis ir skausmas jiems yra svetimi reiškiniai, kuriuos turi išmokti iškęsti žmogiško kūno pavidale. Jie tarsi staiga brandą pasiekę paaugliai, nesugebantys deramai kontroliuoti savo indo.

MITYBA: Demonai minta paprastu žmonių maistu. Neseniai Žemėje atsiradę jaunikliai dažnai nesugeba suvaldyti savo alkio ir troškulio - kiekvienas naujai ragaujamas dalykas jiems atrodo perdėtai gardus. Naudojant galias alkis tik didėja. Požeminėje karalystėje demonai minta žmonių sielomis. Šis keistas įprotis vis dar skatina juos bereikalingai skersti mirtinguosius. Kai kurie demonai bando atrasti būdą, kaip maitintis sielomis Žemėje, tam, kad sustiprinti savo galias, tačiau tai dar niekam oficialiai nėra pavykę.

GALIOS: kiekvieno demono galia slypi jų psichologiniuose ir mentaliniuose gebėjimuose - jie puikiai manipuliuoja kitomis rasėmis, ypatingai žmonėmis. Turi įtaigos galią, dažniausiai tam tikrai emocijai, būsenai ar net sapnams bei idėjoms - geba jas užaštrinti ar visiškai panaikinti. Apsisaugoti nuo to beveik neįmanoma. Kuo ilgiau laiko demonas yra praleidęs Žemėje, kuo daugiau laiko paskiria kitų rasių ir jų silpnybių studijavimui, tuo jam lengviau užvaldyti kito protą ir jausmus, palenkiant juos į savo pusę. Ilgai gyvuojantis ir stiprus klanas gali išsiugdyti gebėjimą jausti vienas kitą - lokaciją, mintis, būseną ir panašiai. Senesni demonai neretai turi telekinezinius (galia judinti daiktus savo mintimis) ar net telepatinius gebėjimus.

BRANDA: pati demono dvasia gali būti labai sena, tačiau patekus į Žemę ji tampa pririšta prie žmogiško indo, į kurį ji būna įleista. Tai dažniausiai yra gan traumatizuojantis procesas, kuris reikalauja daug laiko apsipratimui. Žmogiškas kūnas sensta tokiu pačiu greičiu, tačiau magijos pagalba tą procesą galima sulėtinti.

MIRTINGUMAS: demoną nužudyti yra pakankamai sunku. Fiziškai jie yra šiek tiek stipresni už žmones ir turi geresnius refleksus, tačiau taip yra vien dėl to, jog jie nepratę jausti skausmą, tad nelabai jį supranta (signalai siunčiami į smegenis kelia dirgiklius, tačiau demonai sugeba juos atmesti), todėl sugeba savo priešininkus taranuoti tarsi tankai iki kol netenka sąmonės nuo kraujo kiekio trūkumo. Jie neturi įdiegtų žmogiškų baimių ir dažniausiai perdaug nesijaudina dėl savo indo. Dauguma demonų užsitikrina, jog būtų vienaip ar kitaip apsaugoti raganų. Tačiau be to, jų žaizdos gyja lėtai, tad nužudyti juos tikrai įmanoma. Mirusiojo demono dvasia nukeliauja atgal į požeminę karalystę. Iš ten ji gali būti iškviesta atgal į Žemę, bet tą padaryti kiekvieną kartą darosi vis sunkiau ir sunkiau - demonas pripranta prie kūno, kuriame būna apsigyvenęs, tad naujasis kūnas turi būti labai panašus ar net identiškas.

DAUGINIMASIS: demonai gali daugintis, tačiau jų palikuonys gimsta paprastais mirtingaisiais žmonėmis. Palikuonys būna šiek tiek brokuoti - kai vienas iš tėvų neturi sielos, vaiko siela taip pat būna sužalota. Tai dažniausiai pasireiškia tamsiomis mintimis ar nesukontroliuojamu elgesiu - depresija, asocialus elgesys, pykčio priepuoliai, polinkis į sociopatiją ir panašiai. Emociniai santykiai su kitomis rasėmis yra uždrausti. Prasižengus ir sužinojus apie tai, klano nariai dažniausiai yra baudžiami.

POVEIKIS KITOMS BŪTYBĖMS: demonai savo galių dėka gali manipuliuoti kitų būtybių protais ir sielomis (manipuliuoti kitais demonais gali tik aukšto rango demonai), nepriklausomai nuo to padaro rasės. Poveikis dažniausiai būna psichologinis, tačiau gali daryti ir fizinę įtaką.

SANTYKIAI SU KITOMIS BŪTYBĖMIS:
Demonai ir demonai - demonų bendruomenėje tiek požeminėje karalystėje, tiek Žemėje, egzistuoja tvirta hierarchija. Skirtingų klanų nariai privalo paklusti savo klano lyderiams. Lyderiai dažnai konkuruoja dėl aukštesnės vietos ir didesnės galios, nes tai garantuoja raganų palankumą ir didesnį kiekį žinių apie tai, kas vyksta demonų pasaulyje. Hierarchijos viršuje esantys demonai turi tuziną jiems dirbančių raganų, dėl to yra beveik neįveikiami ir nesenstantys. Juos nuolat vis kažkas mėgina nuversti nuo ‘sosto’, tad atsakydami, jie mielu noru pamoko prasižengusius demonus. Kiekvienas klanas turi vykdyti paskirtą darbą, naudoti savo galias, nesantykiauti su kitomis rasėmis, sėti chaosą ir neabejoti savo valdžia. Ištikimybė savam klanui yra ‘švenčiausia’ demonų taisyklė.
Demonai ir raganos - demonai Žemėje atsirado vien raganų dėka, o šios kaip padėką gavo prieigą prie juodosios magijos. Abiems pusėms svarbu palaikyti lygiaverčius santykius, tad bet kokie išsišokimai prieš kitą rasę yra lyderių brutaliai užgesinami. Kai kurie demonai, vis dėlto, nepraleidžia progos konfliktuoti su baltosiomis raganomis arba trukdydami jų veiklą arba mėgindami suvilioti į savo pusę, norėdami padidinti savo klano apsaugą. Dažniausiai klane tam būna paskirtas vienas demonas. Raganos demonams suteikia apsaugą, jaunystę, o galingesnės iškviečia daugiau demonų į Žemę. Šie savo ruožtu savanoriškai joms duoda savo kraujo, suteikdami raganoms galias ir žinias praktikuoti juodąją magiją. Taip pat jas apsaugo nuo labiau fizinės, nei magiškos grėsmės, manipuliuoja padarais, kad tik joms gyventi šioj Žemėj būtų lengviau. Ne visi demonai tokiai sąjungai pritaria, kai kurie slapta nori, kad raganos jiems tarnautų ir ieško kaip tą įgyvendinti.
Demonai ir nimfos - nimfos demonams tėra dar vienas žaisliukas. Jų grožis ir kvapas nepaprastai traukia demonus, ypač tuos, kurie neseniai atsirado Žemėje, tad dažnai jie nesusitvardo ir šias užpuola. Vyresni demonai karčiai žiūri į šią rasę - ji atrodo tokia ‘šventa’, turi tvirtą ryšį su gamta, tyras sielas… Viską, ko demonai niekada neturėjo ir neturės. Tai kai kuriuose skatina nepagrįstą agresiją ir pyktį.
Demonai ir mutantai - mutantai demonams dar yra pakankamai nesuprasta rasė. Kai kurie juos laiko ‘stipresniais’ žaisliukais, tad kartais nuvertina savo priešininkus ir dėl to smarkiai nudega. Mažiau hierarchijai paklūstantys demonai mėgina formuoti ryšius ir sąjungas su mutantais tam, kad galėtų nuversti savo vadus ir užvaldyti pasaulį.
Demonai ir žmonės - žmonės demonams yra pati žemiausia grandis. Jie tėra indai jų dvasioms ar sieloms, kurias jie planuoja suryti požeminėje karalystėje. Vis dėlto, jų sielos yra demonų galios šaltinis ir kol ‘namuose’ jas sudoroti yra labai paprasta, dar niekam nepavyko to padaryti Žemėje. Noras žaisti žmonių protais yra įaugęs į kiekvieno demono prigimtį, tam negali atsispirti nei vienas.





Vampyrai
blood, night & fear

IŠSKIRIAMIEJI BRUOŽAI:
Vampyrai iš išvaizdos praktiškai nesiskiria nuo žmonių. Tik medžioklės ir maitinimosi metu jų akys patamsėja ir išlenda iltys. Šį fiziologinį bruožą vampyrai gali valdyti, jeigu nori įbauginti auką.

GALIOS:
Vampyrai fiziškai yra pati stipriausia rasė. Jų jėga pranoksta visas antgamtines būtybes ir niekas negali jai prinokti. Todėl jauni vampyrai dažnai linkę neapskaičiuoti jėgos, sužeisti kitus ar sulaužyti daiktus. Vampyrai geba hipnotizuoti žmones. Vampyro kraujas gydo. Jeigu žmogus išgeria vampyro kraujo - vampyras jaučia jo jausmus per didžiausius atstumus. Vampyrai, pasimaitinę žmogumi gali jais manipuliuoti ir trinti jų atmintį. Tam reikia palaikyti intensyvų akių kontaktą. Su aklais žmonėm neveikia.

MITYBA:
Žmonių maistas vampyrams neturi jokios energinės vertės. Jis skanus, suteikia sotumo jausmą, bet organizmas įsisavina tik žmonių kraują. Nimfų kraujas veikia kaip narkotikas, bet ne maistas, jis taip pat neprideda jokios energinės vertės.

MIRTINGUMAS:
Vampyrai saulės šviesoje užsidega ir pavirsta pelenais. Saulės šviesoje gali vaikščioti, jeigu turi specialų amuletą pagamintą raganos Oceana Maribel Tenebris. Nužudyti galima persmeigus širdį mediniu kuolu arba apšvitinus UV spinduliais. Vampyrams reikia miego kaip ir įprastiems žmonėms. Miego trūkumą gali kompensuoti žmonių kraujas.

DAUGINIMASIS:

Vampyrai lytiškai nesidaugina, yra nevaisingi. Kad tapti vampyru, reikia kraujo sistemoje turėti vampyro kraujo ir mirti. Pasivertimas vyksta tik užsikasus po žeme, kol kūnas virš žemės niekas neįvyksta. Kremuotas kūnas nevirsta vampyru.

KITŲ BŪTYBIŲ POVEIKIS VAMPYRAMS:
Vampyrams nimfos labai gardžiai kvepia, o jų kraujas tarsi narkotikas ir afrodiziakas viename. Kartą paragavęs nimfos kraujo negali sustoti. Jo negavus prasideda abstinensinis sindromas. Nuo priklausomybės nimfų kraujui gali padėti tik hipnozė, kurią atlieka raganius Romeo Ford. Vampyrai gali būti su žmonėmis, kaip ir su saviškiais, jų kvapas jų neveikia. Išskyrus tuos atvejus, kai vampyras badauja.





Mutantai
changes, strenght & courage


BENDRUOMENĖ:
Mutantai egzistuoja tik šimtmetį. Slaptoje laboratorijoje atliekant įvairius bandymus su žmonėmis buvo pakeistos jų DNR ląstelės į mutavusias ir taip atsirado mutantai. Mutantai yra griežtai įslaptinti nuo visuomenės, turi slėpti savo unikalumą tiek nuo žmonių, tiek nuo antgamtinių būtybių, todėl jie apsimeta paprastais žmonėmis. Bet tai nereiškia, kad visi iki vieno sugeba išsaugoti savo paslaptį. Mutantų bendruomenė tarpusavyje itin glaudžiai bendrauja, kadangi visi buvo tos pačios laboratorijos genetinių bandymų tyrimų objektai, daugmaž vieni apie kitus žino. Mutantai informuoti apie visas antgamtines būtybes, kaip ir apie savo išskirtinius sugebėjimus.

IŠSKIRIAMIEJI BRUOŽAI:
Mutantai iki genetinių bandymų buvo paprasti žmonės, todėl jų fizinės savybės pasikeitė priklausomai nuo genetinės modifikacijos ir įgautų savybių.

GALIOS:
Mutanto galios priklauso nuo to, kokias jis genų modifikacijas turi. Mutantai negali turėti daugiau nei vienos galios ar sugebėjimo. Kol kas nėra mutanto, kuris turėtų tokių mentalinių sugebėjimų, kaip demonai, tad jie negali brautis į kitus protus ir jais manipuliuoti.

MIRTINGUMAS:
Pirmasis mutantas Ryder Mason sukūrė regeneracijos geną, kurį pritaikė visiems savo kūriniams. Todėl visi mutantai sparčiai gyja ir nesensta. Kai kurie mutavę žmonės turi psichologinių ar fizinių padarinių, kurie nėra pagydomi.

KITŲ BŪTYBIŲ POVEIKIS:
Vampyrai mutantais gali maitintis kaip ir įprastais žmonėmis. Visos būtybės juos veikia lygiai taip pat kaip ir žmones, išskyrus tuos atvejus, kai modifikuoti genai juos apsaugo nuo to.





Žmonės
mortality, feelings & life

SALOS ŽMONĖS:
Salos žmonių pirmtakai yra nimfos, praradusios nekaltybę. Kadangi pirmasis toks masinis atvejis įvyko prieš dvyliką amžių, žmonių bendruomenė per tokį laikotarpį gana sparčiai išaugo ir išsivystė, ji užima didžiausią dalį salos populiacijos.

SĄSAJOS SU ANTGAMTINIU PASAULIU:
Tik dalis žmonių žino apie antgamtines būtybes. Ši informacija yra griežtai slepiama, demonai dažnai trina tų žmonių atmintį, kurie kažką žino apie nemirtinguosius. Todėl tie, kurie žino apie antgamtines būtybes, labai apdairiai tą informaciją atsirenka kam skleisti.

MEDŽIOTOJAI:
Egzistuoja kelios medžiotojų šeimos, kurios iš kartos į kartą užsiima antgamtinių būtybių naikinimu. Paprastai medžiotojai apie antgamtines būtybes žino viską, organizuoja susibūrimus, dalinasi žiniomis, organizuoja medžiokles. Pavieniai medžiotojai retai kada išgyvena.
Atgal į viršų Go down
 
Rasės
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Forsaken :: Wiki-
Pereiti į: